برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها احضار مدیرعامل شمس آذر به کمیته اخلاق | چهره‌ای جدید در پرونده فساد فوتبال ایران؟ پخش زنده بازی اسپانیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اسپانیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| تیم دوم اسپانیا هم برد! نتیجه بازی ایتالیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| مدافع عنوان قهرمانی زنده ماند سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ ماجرای یک دعوای تمام عیار در فوتبال ایران| مایلی‌کهن: دایی عذرخواهی نکند، دعوت نمی‌شود دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! استقلال و دردسری به نام هاشمی نسب گل مهاجم مشهدی در هیاهوی اروپایی‌ها گم شد بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه
سرخط خبرها

اعتراض استقلال به کمیته انضباطی| پیکان باید ۳ برصفر بازنده اعلام شود

  • کد خبر: ۶۸۳۸۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
اعتراض استقلال به کمیته انضباطی| پیکان باید ۳ برصفر بازنده اعلام شود
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال مدعی شده نتیجه بازی پیکان با استقلال نیز باید به مانند نتیجه بازی پیکان با سایپا ۳ برصفر به نفع استقلال اعلام شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بعد از اینکه باشگاه پیکان به دلیل انجام ۳ تعویض درجریان بازی با سایپا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازنده اعلام شد، باشگاه استقلال نیز با بیان اعتراضی اعلام کرد نتیجه بازی این تیم مقابل پیکان نیز باید ۳ برصفر به سود استقلال اعلام شود! این درخواست عجیب درحالی ازسوی مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان رسانه‌ای شده که شکل تخلف پیکان در بازی با سایپا با آنچه دربازی با استقلال رقم خورده بسیار متفاوت است و بعید به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به بازنده اعلام شدن پیکان دربازی با استقلال بدهد. تیم پیکان در بازی با سایپا ۶ تعویض انجام داد که براساس قوانین فیفا این اقدام مستحق بازنده اعلام شدن تیم متخلف است، اما پیکانی‌ها در بازی با استقلال در روند انجام تعویض‌های خود دچار اشتباه شدند و درآن بازی درچهارنوبت اقدام به تعویض کردند، اما درنهایت از همان حق ۵ تعویض خود استفاده کردند. باشگاه استقلال، اما اعتقاد دارد که این اشتباه نیز باید با حکم شکست ۳ برصفر حریف مواجه شود که بسیار بعید است به دلیل اشتباه در رعایت مراحل تعویض همان تصمیمی که به سود سایپا اعلام شد، به نفع استقلال هم اعلام شود.

اعتراض عضو هیات مدیره استقلال

مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیزدراین باره چنین گفته است: «نکته دیگر این است که چطور فدراسیون حکم به سه بر صفر شدن بازی سایپا و پیکان داده، ولی در خصوص بازی ما با پیکان این اتفاق رخ نداد. البته مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع هستند، ولی روند اشتباهات علیه استقلال به شکلی است که هواداران را نگران کرده و آن‌ها انتظار دارند عدالت بعد از تعطیلات به لیگ اضافه شود.» عبدیان درادامه صحبت‌های خود گفت: «متضرر شدن استقلال در هفته‌های اخیر به زمین بازی محدود نمی‌شود و در احکام دربی و بازی سپاهان و پرسپولیس هم احکام صادر شده می‌توانست عادلانه‌تر باشد و البته که اگر حکم بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از بازی صادر می‌شد، هم حق استقلال تضییع نمی‌شد و هم اینکه احتمالا شاهد برخورد‌های پایان بازی نبودیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->